FANDOM

Мегаполіс на півдні континенту.

Історія Редагувати

Протягом 2016 року у місті тривали ситучки між поодинокими гвардійцями та повстанцями , проте нікому не вдавалось взяти місто під контроль , в жовтні 2016 у місті відбулась спроба комуністичного перевороту , але вона була придушена місцевим населенням.

2 листопада 2016 сформовано нову міську поліцію , із місцевих активістів , які спробували взяти місто під контроль ,  протидіяли їм імперська гвардійська рота Майора Зома , Комуністичний партизанський загін Керилова , та місцеві банди які взяли під контроль деякі райони міста.

4 листопада 2016 сформовано берегову охорону Ріверблейка , яка спробувала взяти під контроль військові кораблі у порті , в цей час за кораблі , усі із них були не ходові , йшли сутички між проімперськими моряками та міськими бандами , більшість повстанців відправились у Лівгейт , ті що залишились вступили до берегової охорони.

6 листопада 2016 на міському віче обрано І-мера Ріверблейку . ним став Ліам Ваш , який пообіцям поборати міські банди , та звільнити місто від гвардійців та комуністів.

7 листопада 2016 Л.Ваш очолив штурм центра міста та склад легкого стрілецького озброєння, що контролювався бандою із 13 чоловік , У ході штруму загинуло 2 полісменів,єдиний офіцер полісмен , та 8 цивільних що допомагали у штурмі поліції.Після цього Мер пообіцяв що більше цивільні не будуть залучатись до операцій поліції та призначив комусара поліції , ним став відставний Полковник Бартон.

10 листопада поліція провела одразу 3 рейди на 3 міських банди , у ході пересрілок загинули 7-полісменів , Меру вдалось запобігти міському обуренню через смерті , так як міські банди у місті присіклись , залишились леше банди у міському порті , та банда що утримувала Судно-будівельний завод.

23 листопада Ріверблейк взяп під протекторат два містечка на північ Камп і Везер.

18 грудня після кілька денної облоги імперська гвардійська рота Майора Зома здалась міській поліції . сам Майор Зом покинув місто.

14 січня 2017 Міська поліція та берегова охорона міста зачистили міський суднобудівельний завод та недобудовані кораблі що там були від банд формувань.

16 січня 2017 берегова охорона зачистила від банд формувань міський торгівельний порт.

21 січня 2017 підписано угода про утворення Вільної Території Пд.Блейку , до якої приєднались м.Фітос та Пентос

9 лютого приєднання міста Лестер .

18 лютого берегова охорона зачистила від банд.формувань усі військові човни у місті, цього ж дня мер.міста повідомив про подалоння проблеми міських банд.

15 березня було утворено Воєнізовано поліцію Території Пд.Блейку із 2.Мотопіхотних батальйонів.

29.03.17-16.05.17 У місті било зачищено усі осередки комуністичних партизан , а їх командуючий Керилов був арештований. Мер міста що у місті поборено комунізм.

18.05.17 Проімперські моряки що утримували три фрегати у міську порті присягли на вірність Територія Пд.Блейку та Мері Ліаму Вашу.

20.06.17 Воєнізована поліція приєднала до територій м.Кемпінгтон

04.07.17 Мер Ріверблейку Ліам Ваш повідомив що вдалось відновити боєздатність одного з Фрегатів проекту

"Олівер Хезер Пері"

22.09.17 Мер Ріверблейку Ліам Ваш повідомив що відновлено контроль над свією територією пд.Блейку

12.10.17 Батальйон Морської піхоти із Аланпорту оголосив про приєднання до території пд.Блейку.

06.12.17 Було приватизовано міський Суднобудівельний завод як "Блейк Шіп"

18.01.18 Мер Ріверблейку Ліам Ваш повідомив що Пд.Блейк виконав усі зобов'язання і готовий до інтеграції в ОШЛ до Парламентський виборів в ОШЛ , у який територія бажає узяти участь.

20.02.18 Пд.Блейк вступив як штат вступив в ОШЛ.

Випадкова вікі