FANDOM

І-Державний лад Редагувати

ст.1 ОШЛ-Об'єднанні Штати Лівгейту є конституційною , суверенною, незалежною, федеративною , демократичною державою.

ст.2 ОШЛ за формою правління є федеративною конституційною республікою , в якій владні повноваження розподіляються між федеральним урядом і урядами штатів.

ст.3 Федеральна влада поділяється на три гілки : Виконавча , Законодавча та Судова , що очолюються Президентом , Синатом та Верховним Судом.

ст.4 Кожен із штатів має власну Виконавчу владу що очолюється Губернатором штату.

ст.5 На території ОШЛ забороняється створення і функціонування будь-яких збройних формувань, не передбачених законом.

ст.6 Державні символи...

ІІ-Права та обов'язки громадян ОШЛ. Редагувати

ст.№

ІІІ-Виконавча влада Редагувати

ст.№ Головою федеральної виконавчої влади ОШЛ є - Президент ОШЛ

ст.№ Головою виконавчої влади штатів ОШЛ є - Губернатор конкретного штату ОШЛ

ст.№ Вищий орган федеральної виконавчої влади - Федерельний Уряд ОШЛ , який очолює Президент ОШЛ , та його 1.заступник Віце-Президент ОШЛ.

ст№ Федеральний Уряд ОШЛ складається із таких Департаментів:

1)Державний Департамент ОШЛ - очолюється Держ.Секретарем.

2)Департамент Оборони ОШЛ - очолюється Міністром Оборони ОШЛ.

3)Департамент Фінансів та Торгівлі ОШЛ - очолюється Міністром Фінансів та Торгівлі ОШЛ.

4)Департамент Юстиції ОШЛ - очолюється Генеральним Прокурором ОШЛ.

5)Департамент Безпеки та Розвідки ОШЛ - очолюється Міністром Безпеки та Розвідки ОШЛ.

5)Департамент Освіти та Інформації ОШЛ - очолює Міністр Освіти та Інформації ОШЛ.

6)Департамент Соціальних служб та праці ОШЛ - очолює Міністр Соціальних служб та праці ОШЛ.

ст.№ Держ.Секретар , Мін.Оборони , Мін.Безпеки та Розвідки призначаються Президентом ОШЛ на його розсуд.

ст.№ Генеральний Прокурор призначається Президентом ОШЛ із числа осіб що є діючими аба не більше ніж 6-років тому займали посаду Федерального Прокурора.

ст.№ Міністр Фінансів та Торгівлі , Міністр Освіти та Інформації , Мін.Соціальних служб та праці призначаються рішенням не менше 1/2 Сенатому ОШЛ за поданням Президента ОШЛ.

ст.№ у складі Департаментів можуть бути окремі Федеральні агентства , їх кількість , призначення та голів призначається та регулюються рішенням не менше ніж 1/2 Сенату ОШЛ за поданням відповідного Міністра , та можливістю ВЕТО Президента ОШЛ, для подолання якого потрібно 2/3 голосів Сенату ОШЛ.

ст.№

IV-Законодавча Влада Редагувати

ст.№ Сенат ОШЛ - Головний Федеральний законодавчий орган.

ст.№

Територіальний поділ Редагувати

ст.№ ст.№ Конституцією передбачено збільшення кількості штатів шляхом :

а)приєднання до ОШЛ демократичних держав що бажають приєднатись до ОШЛ , за взаємним рішенням урядів держав , рішенням голосування Сенату ОШЛ не менше 2/3 голосів Сенаторів та за затвердженням Президента ОШЛ.

б)Поділом уже існоючого штату на два або більше штатів рішення голосування Сенату ОШЛ не менше 2/3 голосів та за затвердженням Президента ОШЛ.

в)приєднання залежних територій до складу ОШЛ ....