FANDOM

Грін Олександр (нар23.10.1976 Імперія Глобус).

Життєпис Редагувати

Офіцерську кар'єру розпочав у 1996 році на посаді командира взводу.

1998-отримав звання ст.Лейтенанта .

1999-року одружився на Катрін Обраян.

2000-року отримав звання Капітана , та був призначений командиром роти в 158.Бригаді Морської піхоти.Цього ж року народився син Марк.

2001-2003 Брав участь у війні за Мегдебери. По закінченню війни отримав звання Майор , та був призначений ком.2401 Батальйоно-тактичної групи Морської піхоти , який був передислокований на побережжя Корланського моря.

2004-року народився син Майкл.

2005-2008 У якость командира 2401.Батальйоно-тактичної групи Морської піхоти брав участь у війні із Імперією Блек.

2007-року отримав звання Лейтинант-полковника.

2009-року подав у віставку.Отримав офіцерську дачу поблизу м.Солар-Харбор , де і прожив із сім'єю.

2009-2011 року працював викладачем у Солар-Харборському коледжі Морської піхоти.

2011-року після початку Війни Велетнів , отримав звання Полковника резерву , проте залишився на посаді викладача , у Солар-Харборському коледжі Морської піхоти

2012-році перебував у Солар-Харборі в день бомбардування міста , у результаті бомбардування загинуло 4256 чоловік , включно із його дружино Катрін Грін(Обраян).Описля подався до комісаріату , що б поступити у військо , враховуючи його звання його оприділили на вільну вакансію  зас.ком 504.Дисантно-штурмової Бригади.

2012-2014 року брав участь у багатьох ключових битвах , У жовтні загинув командир Бригади , Олександр Грін призначений командиром бригади , його заступником став Майор Стівен Харт.

12.Березня 2015 року зайняв місто Обелуск , зайнявши місто відмоввся виконати злочиний імперський наказ зничити усе чоловіче населення міста , незалежно від віку , та усіх жінок окрім тих які несуть виключну користь для Імперії.Натомість він наказав провести арешти лише тих осіб що підозрювались у контактах із ворогом.

21.Березня у місто брибули 2.батальйони імперських гвардійців Які передали імперський наказ про розформування 504.Дисантно-штурмової Бригади.Сам Полковник Олександр Грін та його заступник Майор Стівен Харт були арештовані.

17.квітня у результаті теракту загинув імператор із близькою родиною ,  його спадкоємцем став двоюрідний брат . що був військовою людиною , та скасував імперський наказ про геноцид ворожих міст , та звільнення з під арешту офіцерів що відмовились виконувати цей наказ.

18.квітня Полковник Олександр Грін та його заступник Майор Стівен Харт були , та отримали у якость компенсації нові звання Бригадирний-генерал та Лейтенант-полковник відповідно.

20.квітня Бригадирний-генерал Олександр Грін призначений ком.12.Бригади Морської Піхоти , Стівен Харт його заступником.

До 25.Квітня Бригада вела бойові дії обороняючи східне побережжя Вотерхілського моря.

25.квітня 2016року ком.12.Бригади Морської Піхоти  Бригадирний-генерал Олександр Грін прийняв рішення відступити до Лівгейту , через відсутність бронетехніки та особового складу у Бригади.

24 червня - командуючий 12.Бригадою морської піхоти бригадний генерал * Олександри Грін,
та із залишками його підрозділу захопили урядові установи в місті Лівгейт   місцева малочисельна поліція , вирішила не перешкоджати військовим проте в головному управлінні колоніальної адміністрації , вони зістріли озброєний опір 4.батальйоні імперської гвардії глобусу  Після захоплення споруди , близько 100 тисяч чоловік зібрались на площі перед нею , тоді Грін виголосив промову та  проголосив Колонію Лівгейт незалежною республікою.

Родина Редагувати

Дружина Катрін Обраян (1980-2012)

  • Син Марк Грін (2000року)
    • з 2017-2021 Навчається в Академії ВМС
    • 2021-наш.час. ком.взводу у 184.Окремому Батальйоні Морської Піхоти
    • 2023 отримав звання ст.Лейтенанта морської піхоти
  • Син Майкл Грін (2004року)

з 2021 Начався в Університеті Архітектури та Дизайну

Випадкова вікі