FANDOM

Участь у Громадянська війна в Сельмановому Королівстві Редагувати

17.12.17

Делегація ОШЛ прибула на похорони Короля Сальманового Королівства Боріла І
Склад делегації : Президент ОШЛ ген.майор Стівен Харт , держ.секретар Софі Берн ,
мін.Торгівлі та Фінансів Ектор Фелек

18.12.17

У Сальмановому Королівстві президент ОШЛ ген.майор Стівен Харт та Король Іван ІІ зробили спільну заяву , про преспективу проведення спільних військово-морських операції із метою бородьби із пірацтвом.

19.12.17

Президент ОШЛ ген.майор Стівен Харт та мін.Торгівлі та Фінансів Ектор Фелек повернулись в ОШЛ

20.12.17

В Сальмановому Королівстві держ.секретар ОШЛ Софі Берн , була затримана групою радикальних протестувальників . що вимагали народного регенства над неповнолітнім королем Іваном ІІ

21.12.17(І-ротація ОШЛ)

В Сальманове Королівство пробув 100.ІІ.ССО ОШЛ

22.12.17

Король Іван ІІ наказав військовим звільнити заручницю та придушити повстання

23.12.17

У столиці м.Сальман під час вуличних протестів , група радикально налаштованих анти-рояліських військових вікрила вогонь по поліції,військових та бійцях ССО ОШЛ.

24.12.17

Столиця м.Сальман була захоплена протестувальниками , по місто царив хаос та розруха , бійці 100.ІІ ССО ОШЛ розділились на дві групи , перша оборонння королівський аеропорт , друга повинна знайти держ.секретарря ОШЛ.

25.12.17

Друга група 100.ІІ ССО ОШЛ звільнила держ.секретаря , проте не змогла пробитись до королівського аеродрому , і відправилась у королівський палац Івана ІІ

26.12.17

Мін.Оборони Ген.майор Кінстон повідомив , що в бюджеті не має коштів для купівлі або ремонту дисантних кораблів або вантажних літаків , відповідно мін.оборони не може надати підкріплення 100.ІІ.ССО у звязку із проблемами що виникла у результати недбальства нач.штабу ВПС Майора Одріна та мін.торгівлі і фінансів Ектора Фелека , Мін.оборони Ген.майор Кінстон подав у відставку.

28.12.17

У столицю м.Сальма увійшли королівські зброєнні сили , мітингувальники відступили до східу та центру міста , взявшли в облогу королівський палац.

06.01.18

Королівський палац був штурмований радикальними протестувальниками , Король Іван ІІ , Держ.секратер ОШЛ Софі Берн із бійцями ІІ.групою 100.ІІ.ССО ОШЛ убиті протестувальниками

07.01.18

Президент ОШЛ видав указ про вивід залишків 100.ІІ із Сальманового королівства

09.01.18

Парламент Сальманового королівства обрав нового Короля Андрія І , шляхетного військового.

10.01.18

Андрій І та Президент Стівен Харт у телефоній розмові обговорили ситуацію у королівстві , Харт наголосив що ОШЛ вірний союзник і всіляко буде підтримувати Монархію в Сальмановому королівстві.

07.02.18

Роялісти контролювали більшість країни , окрім :столицю продовжували утримувати праві радикали , 4 західних міста утримували комуністично-соціалістичні радикали.

28.04.18

Комуністичні сили розгромили роялістів у місті Дарут, перейшовши у наступ

30.04.18(ІІ-ротація ОШЛ)

Президент ОШЛ Харт віддав наказ перекинути до королівства 105аеромобільний батальйон під командуванням нач.штабу Армії Майора Чарльза Подескі для допомоги роялістам..

30.08.18(ІІІ-ротація ОШЛ)

Ротація 105 та 152 аеромобільних батальйонів ОШЛ , нач.штабу Армії Чарльз Подескі припинив персональне командування контингентом.

22.09.18

Опозиція встановила контроль над містом Мурат

14.11.18

Роялісти здобули контроль над островом Фетейб

28.01.19

Опозиція закріпилась на острові Корент

30.02.19(IV-

Ротація 152 та 105 аеромобільних батальйонів ОШЛ

14.05.19

Кехалський путч , місто захопила опозиція , у ході штурму загинув Король Андрій І

15.05.19

Новий Король Іван ІІІ оголосив похід на м.Сальман столицю країни , що була окупована повстанцями.

​24.07.19

Роялісти закріпились у сх.частині м.Сальман , проте не змогли далі просунутись

30.08.19(V-

Ротація 105 та 152 аеромобільних батальйонів ОШЛ , до держави прибув Віце-президент ОШЛ Еван Крік , який провів офіційну зустріч із королем Іваном ІІІ

​02.09.19

​Віце-президент ОШЛ Еван Крік провів неофіційну зустріч , із головними Рояліськими політаками королівства , де було обговорено варіанти примирення роялістів та опозиції для зосередження сил проти комуністів .

03.09.19

Віце-президент ОШЛ Еван Крік зробив офіційну заяву у якій , оголосив що ОШЛ готова безпосередньо втрутитись у війну із комуністами , але для цього війська королівства мають теж зосередитись на комуністах , а не на перестрілках із опозицією.

07.09.19

Віце-президент ОШЛ Еван Крік покидаючи Сальманове королівство, заявив що ОШЛ готова продати із значною знижкою авіатехніку Сальмановому королівству.

27.11.19

Лідери рояліської партії та лідери опозиції зустрілись у м.Сальман де підписали перемиря до кінця року , та обговорили варіанти примирення сторін .

16.12.19

Лідери рояліської партії та лідери опозиції узгодили тимчасову лінію розмежування військових сил у м.Сальман та в районі міста Мурат і між ними , також продовживши перемирря до кінця січня.

18.01.20

Комуністичні сили розпочали наступальні дії у напрямку м.Вельт що контролювалось роялістами та миротворцями ОШЛ(152.Аеромобільний батальйон)

20.01.20

Початок між Комі та Роялістами за населений пункт(13км на схід від м.Вельт)

22.01.20

Опозиційні війська розпочали просування на західні території що утримуються Комуністами

28.01.20

Опозиція та Корона погодились продовжити перемир'я до 15.Квітня

02.02.20

Корпус Кехал до входить до опозиційних сил та складається із добровольців та неофіційно підтримується урядом Ферданської Республіки , оголосив що не підтримує нове перемир'я , та розпочинає наступ на сили Роялістів.

17.03.20

Комуністичні Сили впритул пі дійшли до м.Вельт

22.03.20

Корпус Кехал заявив що зайняв стратегічно важливий населений пунк та впритул наблизився до тимчасової столиці м.Крабвіль

15.04.20

Опозиція продовжила перемир'я із роялістами , також заявивши що Корпус Кехал більше непідконтрольний Опозиційному уряду

03.05.20

Опозиційні сили зайняли населений пунк на південь від м.Вітос , взявши у напівкільце місто .

12.05.20(VI-

До Королівства прибув 105.ІІ Аеромобільний ОШЛ , збільшивши постійний миротворчий контингент у двічі.

20.05.20

Комуністичні сили припинили наступ на м.Вельт , та розпочали перегрупування та відновлення підрозділів.

02.06.20

Президент ОШЛ Стівен Харт заявив що у розі ескалації ситуації у Сельмановому Королівстві , ОШЛ готова збільшити уже зараз миротворчий контингент із 1000 до 2тис. чоловік.

18.06.20

Комуністи відновили наступ на позиції Роялістів та миротворців у м.Вельт , цього разу із використання бойових вертольотів Мі-24 , які були поставленні СКР.

20.06.20(VII-

До Королівства прибув 109.ІІ Танковий ОШЛ , збільшивши контингент миротворців до 1,5тис.

23.06.20

Війська Роялістів розпочали наступ із заходу на м.Кехал що утримувалось Корпусом Кехал

04.07.20

Кораблі ВМС ОШЛ розпочали блокаду портів що утримуються Комуністами.

10.07.20

Нач.Штабу Миротворчих військ ОШЛ ***Олександр Грін заявив , що до кінця місяця , він під своїм командуванням перекине ще 600чоловік до уже діючого 1,5тис миротворчого з'єднання у королівстві.

10-30.07.20(VIII-ротація ОШЛ)

У рамках збільшення миротворчого контингенту ОШЛ , до королівства прибув 108,141.ІІ Механізовані та 159.І Інженерна , натомість 152.ІІ Аеромобільний повернувся в ОШЛ у рамках ротації миротворчих військ.

01.08.20

Нач.Штабу Миротворчих військ ОШЛ *** Олександр Грін , опублікував звіт , де описав ситуацію в Сельмановому королівстві :

"У Сельмановому Королівстві йде громадянська війна , між королівськими війська , антимонархічною опозицією з якою уже більше 8.місяців триває перемир'я , і ОШЛ продовжить мир між цими групами народу , які стали на шлях примирення та об'єднання заради боротьби проти спільного ворога. На південному-сході контроль над землями взяла терористична організація Корпус Кехал , що раніше входив до опозиційних військ , але згодом за фінансування Ферданської Республіки , перейшов до терористичних дій , припускається що ці терористична організація готує грун то майбутнього вторгнення сусідньої держави.Західні землі захопленні комуністичними бойовиками що фінансуються СКР , вони бещадні убивають усіх представників еліти та буржуазії . І я бачу головною задачею як миротворців ОШЛ , так і опозиції із чиним рояліським урядом це бородьба із комуністичним вторгненням на заході та терористами на південо-східному кордоні.

Нач.Штабу Миротворчих військ ОШЛ Генерал Лейтенант Олександр Грін"

​02.08.20-15.08.20

​Миротворчий контингент ОШЛ перейшов у наступ із м.Вельт у напрямку м.Дарут за підтримки артилерії та танкового батальйону урядових сил.У ході боїв розгромлено гвардійський батальйон ворога.

28.08.20

​Урядові сили заявили що оточили із півночі та заходу м.Кехал , та розгромили ворожий батальйон.

01.09.20(IX-Ротація ОШЛ)

​Ротація Миротворчих військ ОШЛ , 105.ІІ Аеромобільний та 109.ІІ Танковий повернулись до ОШЛ , їх замінили 103.ІІ Мотопіхотний , 121.ІІ Логістичний , 142.Гірсько-піхоний , ця ротація збільшила чисельність контингенту до 2600 чоловік.

02.09.20-02.10.20

​Миротворчий контингент ОШЛ здійснив кілька спроб захопити м.Дарут та укріплене селеще на схід.від міста.

05.10.20-20.10.20(X-Ротація ОШЛ)

Ротація миротворчих військ ОШЛ , 108,141.ІІ Механізований повернулись до ОШЛ , їх замінили 106,154,155.ІІ Мотопіхотні та 152.ІІ Аеромобільний , ця ротація збільшила чисельність контингенту ОШЛ до 3600 чоловік.

22.10.20

159.І Інженерне збудувала укріп-район довжиною 10км на захід від м.Кехал

15.11.20

Миротворці ОШЛ захопили селище на сх. від м.Дарут , разом із укріпленнями ,взявши у полон 654-комуністичних солдати.

21.11.20

Миротворці ОШЛ розпочали операцію із оточення м.Дарут та штурм комуністичних сил у селищі на південь від м.Мурат

06.12.20

Миротворчі війська ОШЛ здобули контроль над двома селищами біля м.Дарут , взявши його в кільце.

10.12.20(ХІ-Ротація ОШЛ)

Ротація миротворчих військ ОШЛ , 103.ІІ Мотопіхотний повернувся до ОШЛ , його замінив 105.ІІ Аеромобільний та 109.ІІ Танковий , ця ротація збільшила чисельність контингенту ОШЛ до 4100 чоловік.

21.12.20

Залишки Ескадрилії Ударної Авіації Комуністів що складалась із кількох Мі-24 евакуювалась із м.Дарут у м.Раджан , близько 231 комуністичних солдатів добровольців здались миротворцям ОШЛ.

29.12.20

Армійська авіація опозиції прикрила із повітря наступ миротворців ОШЛ , на укріп район і селище поблизу м.Мурат що утримується комуністами.У ході боїв Миротворці ОШЛ зайняли позиції комуністів , одна рота комуністів відступила до м.Раджан , решта 178 чоловік здались у полон.

31.12.20

Миротворці ОШЛ та урядові війська захопили 2/3 міста Дарут , розгромивши залишки добровольчого батальйону , третину міста продовжили утримувати гвардійські війська комуністів чисельністю не більше 1,5 сотні.

03.01.21

Червоні Гвардійці у м.Дарут капітулювали , у полон здались 117 чоловік.

12.01.21-20.01.21(ХІІ-ротація ОШЛ)

Ротація миротворчих військ ОШЛ , 106.ІІ Мотопіхотний , 109.ІІ Танковий , 159.І.Інженерна  та 142.ІІ Грісько-піхотний повернулись до ОШЛ , їх замінили 11.Мотопіхотна Бригада(4-мотопіхотні батальйони), ця ротація збільшила контингент ОШЛ до 4500 чоловік.

20.01.21

Нач.Штабу Миротворчих військ ОШЛ генерал-лейтенант О.Грін прибув із Сельманового Королівства до ОШЛ , для звіту перед Парламентом ОШЛ ,  на час його відсутності командування прийняв 1.зас.нач.миротворчого штабу ОШЛ генерал-майор Т.Блерк

25.01.21

Нач.Штабу Миротворчих військ ОШЛ генерал-лейтенант О.Грін виступаючи у парламенті ОШЛ заявив

"Сьогодні ми стоїмо перед вибором , відмежуватись від проблем світу і думати тільки про себе як робила Імперія, у перервах між завойовницькими війнами , чи стати кращими , бути тими ким ми вирішили бути чотири з половиною років тому .Наш друг , союзник , торгівельний партнер потерпає від зовнішнього тероризму , комуністи намагаються встановити в регіоні свій режим , ми вже боролись з ними , ви знаєте які вони мерзенні та маргінальні , несуть розруху та бідність ,і зараз вони увірвались у дім сусіда , у сусід просить нашої допомоги , і ким ми будемо як кинем його у біді , його хату спалять і наступного разу війна уже буде тут , і будуть горіти наші хати .Що б запобігти такому розвитку подій я прошу вас , бути чоловіками-законодавцями , та захистити свій дім , і ще й сусіда врятувати. А що б побороти червону чуму , я прошу дати мені усі необідні ресурси , ворог ще має силу і що б мінімізувати втрати наших воянів-миротворців , нам потрібні там-на фронті : гелікоптери штурмовики , артилерія та можливість залучити стільки підрозділів , скільки необхідно для ефективної перемоги .Дякую"

04.02.21-15.03.21

Королівська Морська піхота Сельманового королівства звільнила усі селища що контролювались корпусом Кехал , знешкодивши дві терористичні роти.

18.03.21

Корпус Кехал отримав підкріплення у розмірі 200 чоловік , 20.арт.гармат , 20-БТР добровольців із ФР.

05.04.21(ХІІІ-ротація ОШЛ)

Ротація миротворчих військ ОШЛ , 154,155.Мотопіхотні ІІ повернулись до ОШЛ , їх замінили 103.ІІ Аеромобільний , 161.ІІ Танковий , 162.ІІ САУ , 164.І Інженерний , під командуванням Генерал-лейтенанта О.Гріна який прийняв командування контингентом , чисельністю 5100 чоловік.

10.04.21

Миротворці ОШЛ за підтримки А-10 штурмували місто Раджан , до кінця доби ,місто було захоплене , ліквідовано 60-комуністичних терористів , ще 72-арештовано , частина дезертирувала , загалом дві роти та розгромлено , збито 1-вертоліт Мі-24 , ще 2 захоплено в небойовому стані.

11.04.21

У Брифінгу ***О.Грін заявив "Ферданська Республіка" фінансує , озброює та посилає терористів Корпусу Кехал на землі Сельманового королівства , за даними розвідки , 3-батальйони та 1-батарея САУ рухаються у напрямку м.Кехал , ми прийшли захистити цю країну від хаосу , та міжусобиць , і те що ми вчора за день захопили м.Раджан говорить про те що війна за комуністичними терористами скоро завершиться , і тоді ми розвернемо свої війська та зайдемось Корпусом Кехал.

15.04.21-28.04.21

Миротворці ОШЛ захопили селища між м.Раджан , та селище на шляху до міста Гектор , що утримували 800чоловік.

16.04.21

Республіканська Армія захопила селище на зх.від м.Вітос узявши його у кільце.

21.04.21

Роялісти знищили ворожий батальйон а арт.батарею що утримували м.Кехал , проте місто не вдалось зайняти так як у нього прибули підкріплення 1200чоловік Корпусу Кехал.

29.04.21

Рота Морської піхоти що обороняли місто Вітос під прапором комуністів перейшла на бік опозиції.

02.05.21

Миротворчі сили ОШЛ та танковий батальйон роялістів розпочали штурм м.Гектор що утримували близько 800.комуністичних бойовики

02.05.21-08.05.21

Бої за Гектор , підрозділи комуністичних бойовиків були знищені , 74чоловік взяті у полон , захоплено також бронетехніку та два неходових фрегати.

12.05.21

Бунт на кораблях комуністичних бойовиків , матроси захопили обидва корвети та єдиний есмінець , та здались флотові ОШЛ , в замін усі члени екіпажу , окрім 3старших офіцерів на кожному кораблі.

14.05.21

103.ІІ Аеромобільний ОШЛ звільнив м.Пегус

15.05.21

Остання рота комуністичних бойовиків здалась війську ОШЛ , причиною стало , відсутність боєприпасів ,харчів та бронетехніки.

01.06.21(XIV-ротація ОШЛ)

Ротація Миротворчих військ ОШЛ 105,152.ІІ Аеромобільні та 161.ІІ повернулись до ОШЛ разом із нач.штабу миротворчих військ О.Гріном ,їх замінили 106.ІІ Аеромобільний , 109.ІІ Танковий 153.ІІ Морської піхоти , 154.Мотопіхотний ,протягом XIV-ротації безпосереднє командування контингентом приймає 1.зас.нач.штабу.миротвор.військ Т.Блерк . чисельність контингенту 5600чоловік

03.06.21

Генерал-лейтенант Олександр Грін відзвітував про участь ОШЛ у громадянській війні в Сельмановому Королівстві. "Чотири місяці тому я тут на цій трибуні попросив у попереднього скликання дати мені шанс , побороти червону чуму якою захворів наш брат-союзник , ви мені дали цей шанс , і я разом із нашими воянами це зробив , червону чому прогнано .Ми показали що ОШЛ не тільки може постояти за себе , але і захистити слабших , Ми знешкодили цілу армію , арештували 1435 бойовиків , захопили 120 БМП-2 , 20 Танків Зульфакар та два уже несправних гелікоптери Мі-24 що прибули із СКР , захопили Есмінець та два корвети які знов-таки прибули із СКР , також звільнили два фрегати , які були неходові , але належать уряду Королівства.

04.06.21

ОШЛ передала два несправних фрегати уряду Сельманового Королівства. Також Роялістам було передано 9-офіцерів флоту що командували Флотом комуністичних бойовиків та 26-офіцерів сухопутних військ що перейшли на бік бойовиків.

07.06.21

Миротворчих контингент ОШЛ приєднався до боротьби проти Корпусу Кехал. Також було передано 100-військово полонених комуністів уряду Роялістів , більшість з яких було амністовано.

12.06.21-08.07.21

Миротворці ОШЛ спільно із Урядовими силами розпочали штурм усіх позицій Корпусу Кехал . Було звільнено усі населенні пункти що контролювались Корпусом Кехал , арештовано 925-бойовиків ,розгромлено механізований,мотопіхотний та 4роти танкового батальйону.Під час переслідування сил Корпусу Кехал що відступав до Ферданської Республіки , Миротворці ОШЛ та Урядові війська були атаковані Військами Ферданської Республіки , у ході бою було розгромлено механізований ворожий батальйон та взято у полон 24-військових.

10.07.21

Король Іван ІІІ оголосив що Ферданська Республіка вторглася на землі Сельману , що рівноцінне війні .

11.07.21

До Сельманового Королівства прибув Держ.Секретар ОШЛ Майкл Росс , він закликав Короля Іван ІІІ та лідерів Ферданської Республіки припинити військовий конфлікт.

13.07.21

Із офіційним візитом до Сельманового Королівства Прибув Президент ОШЛ Стівен Харт , Мін.Оборони Колдвейн та нач.Миротворчого штабу ЗС ОШЛ О.Грін , які зустрілись за круглим столом із Королем Іваном ІІІ , Лідером Рояліської партії та Лідерами Опозиції. Було підписано "Акт про миротворче розмежування" згідно якого війська опозиції та миротворців відведенні від умовних ліній розмежування , буфер між якими займе миротворчий контингент ОШЛ , також у м.Раджан буде розгорнутий тимчасовий гарнізон Миротворчих військ ОШЛ , усі звільненні території миротворцями ОШЛ перейдуть Королівському Уряду ОШЛ.

14.07.21

ОШЛ Передала Уряду Роялістів 45од. БМП-2 трофейних , 20 Трофейних танків Зульфакар , 400.арештованих комуністичних бойовиків , 325.арештованих бойовиків корпусу Кехал .Також ОШЛ оголосила про прийняття на озброєння Трофейного Есмінця-комуністів та два трофейних Мі-24 у не ходовому стані.

22.07.21-30.07.21 (XV-ротація ОШЛ)

Ротація Миротворчих військ ОШЛ у звязку із агресією із боку Ферданської Республіки . До Королівства прибув нач.штабу миротворчих військ О.Гріном який прийняв командування контингентом , розом із підсиленням , 21.Х.Танкова(3.батальйони) , 70.Х.Механізована(4.батальйони) 83.ІІ.Морської піхоти , 120.ІІ.Артилерійським та 12 вертольотами . чисельність контингенту без урахування екіпажу літаків та кораблів зросла до <10100чоловік

25.08.21

Республіканські війська запропонували своїх добровольців у відбитті вторгнення Ферданців

30.08.21

Король Іван ІІІ , Мін.Оборони ОШЛ Дж.Пек та лідери Опозиції підписали "акт про мирне возз'єднання та військово-миротворчий патруль" згідно з якого Опозиція передає контроль Миротворцям над усією територією окрім міст:Вітос.Мурат та частина Сельману , на цій території Миротворці зобов'язуються тримати порядок та мир до кінця року.Також ОШЛ передало Рояліському уряду 400.раніше арештованих комуністичних бойовиків.

15.01.22-15.02.22 (XVІ-ротація ОШЛ) Ротація Миротворчих військ ОШЛ 4.батальйони 11.Х , та 154.ІІ.Мотопіхотний повернулись до ОШЛ , їх замінила 5.батальйонів 36.Х.Прикордоних військ , чисельність контингенту 2500чоловік , також до ОШЛ було переправлено 200-арештованих комуністів

Випадкова вікі